Supasize Pills - RM 250 (60 Capsule)



















PENGALAMAN SEKSUAL EKSTREM


DAPATKAN EREKSI YANG KERAS DENGAN MUDAH.
PEROLEH NAFSU DAN KEINGINAN UNTUK PERSETUBUHAN YANG PANJANG.

PUASKAN ISTERI DAN DIRI ANDA SENDIRI DENGAN ORGASMA YANG BANYAK.
DIA AKAN MENGAGUMI SAIZ ANDA YANG LEBIH BESAR DAN PENGUASAAN SEKSUAL ANDA!



MANFAAT

+ Kekerasan Ereksi Yang Maksimum
+ Kereningan Saiz Maksimum
+ Stamina Persetubuhan Yang Berpanjangan




RUMUSAN SEMULA JADI DAN SELAMAT

Ekstrak proprietari kami memberikan nutrien pekat yang menggalakkan prestasi lelaki secara sinergi dengan 98% kadar kejayaan pada lelaki dalam semua peringkat umur.     Semua bahan adalah 100% semula jadi dan tanpa kesan sampingan.

SupaSize dihasilkan di kilang bertaraf GMP di Singapura.
Setiap kelompoknya diuji untuk kualiti dan keselamatan.







KAMI MEM SUPASAIZ KAN DUNIA

Ekstrak diambil dari bahan yang telah terbukti memberikanhasil yang cepat dan berkesan.


Pakar Perubatan Semula Jadi bersedia untuk memberikan rundingan prestasi lelaki secara percuma.


Dihasilkan di Kilang Diluluskan GMP di Singapura memberikan jaminan kualiti tinggi dan piawaian keselamatan.


Kami berpegang kepada Tiada Soalan 60-Hari 100% jaminan pulangan wang.


Syarikat AS dengan kepakaran selama 18 tahun di dalam prestasi lelaki menjamin kajian & perkembangan yang boleh dipercayai.


Lawati Pusat Kesihatan Lelaki dan Ibu Pejabat Kami di Singapura untuk mengesahkan ketulenan dan legitimasi.



APA ITU SUPASIZE 


APAKAH YANG BERBEZA TENTANG SUPASIZE?
SUPASIZE ADALAH MAKANAN TAMBAHAN GENERASI SETERUSNYA.


Selepas menentukan dan mengkaji kesan produk peningkatan lelaki yang terkenal pada pelanggan, kami mengkaji bahan yang paling kerap digunakan di dalam makanan tambahan yang berkesan dan mengenalpasti komponen bahan kimia utama bagi herba dan nutraseutikal tersebut. Kami kemudiannya menghasilkan ekstrak kami sendiri dengan menekankan kepada penyediaan kepekatan komponen utama ini dengan lebih tinggi di dalam rumusan SupaSaiz. SupaSaiz bertindak lebih pantas dan lebih baik daripada pesaing-pesaing utama kerana ia terhasil daripada erivatif pekat agen prestasi lelaki yang terbaik daripada yang terbaik.



BAGAIMANA SAYA AKAN DI‘SUPASAIZKAN’? 


Kapsul SupaSize mereningkan zakar anda dengan darah - menjadikan ereksi lebih keras dan tahan lebih lama.


Menukar Nafsu Seks. Dalam beberapa minggu, zakar dan kemahuan anda akan menjadi lebih lengkap dan lebih kuat.


Denyutan ereksi. Ramai lelaki mendapatkan ereksi yang keras dalam beberapa hari pengambilan SupaSize.


Ejakulasi Pramatang terhenti. Tiada lagi prestasi amatur – Anda akan menjadi Dewa Seks di mata teman wanita anda.


Keinginan terhadap ereksi Keras. Tiada lagi kekecewaan kerana anda tidak boleh bangun dan teruskan.


Tiada kesan sampingan. Semua bahan semulajadi menjadikan Kapsul SupaSaiz penyelesaian pembaikan zakar yang berkesan dan 100% selamat.



LIHAT HASIL DALAM TEMPOH YANG SINGKAT!





BULAN 1
Dalam 4 minggu pertama, zakar anda akan berasa lebih penuh dengan denyutan ereksi.


BULAN 2
Kini kekasih anda akan perasan perbezaan pada saiz dan nafsu seks anda.


BULAN 3
Zakar anda akan menjadi sangat hebat dari segi saiz dan prestasi. Ereksi akan datang apabila anda mahukan dan persetubuhan akan menjadi lebih lama.



RUMUSAN SEMULA JADI







EKSTRAK PROPRIETARI (DERIVATIF PEKAT):






Vitamin E


Vitamin E dikenali sebagai “dadah seks”. Dalam dos yang tinggi, ia meningkatkan peredaran darah dan meningkatkan tahap testosteron secara besar-besaran. Hasilnya dalah nafsu seks yang lebih tinggi, kereningan zakar, dan ereksi yang lebih keras.





Ginkgo


Ginkgo bertindak sama seperti Viagra untuk memperbaiki kesan nitrik oksida, mengendurkan dinding arteri, dan membenarkan aliran darah yang lebih banyak ke zakar. Ia bahkan 91% berkesan dalam merawat disfungsi seks yang disebabkan oleh anti-tekanan pada lelaki – mempunyai kesan positif pada kesemua 4 fasa kitaran respon seks – keinginan, keterujaan (ereksi), orgasma, dan resolusi.




Saw Palmetto


Saw Palmetto digunakan secara meluas untuk meningkatkan kesihatan prostat. Kelenjar prostat bertanggungjawab untuk pengeluaran bendalir semen dan ejakulasi. Apabila lebih berumur, kelenjar prostat akan membesar secara semula jadi. Ini akan mengakibatkan kekurangan kawalan ejakulasi dan mengurangkan peredaran darah ke alat kelamin. Testosteron derivatif yang dipanggil DHT bertanggungjawab untuk pembesaran prostat. Saw Palmetto mencegah penukaran testosteron kepada DHT, dan mengurangkan pembesaran, memperbaiki peredaran darah, dan meningkatkan tahap testosteron. Hasilnya adalah nafsu seks, ereksi, dan kawalan ejakulasi yang lebih baik.




Asian Ginseng


Ginseng Asia mengandungi Ginsenosida yang menggalakkan pengeluaran nitrik oksida. Pembebasan nitrik oksida di dalam darah menyebabkan otot licin mengendur – membenarkan lebih banyak darah ke zakar yang membawa kepada ereksi yang lebih keras. Ginsenosida juga meningkatkan tahap testosteron serum yang akan meningkatkan keinginan untuk melakukan persetubuhan. Kajian juga mendapati bahawa Ginseng Asia mempunyai kesan yang positif terhadap spermatogenesis yang membawa kepada kiraan sperma dan jumlah air mani yang lebih banyak.



Cayenne Fruit

Cayenne mengandungi Kapsaisin yang menipiskan darah dan menggalakkan pemvasolidatan. Ini bermakna saluran darah terbuka lebih luas membenarkan lebih banyak aliran darah ke zakar yang membawa kepada kereningan maksimum. Cayenne juga membantu badan menghasilkan Superoksida Dismutase (SOD) yang menyekat PDE5 memanjangkan masa ereksi.








Hawthorn

Hawthorn kaya dengan oligomerik prosianidin dan flavonoid yang mengendur dan mengembangkan arteri untuk meningkatkan aliran darah ke zakar untuk kereningan maksimum.






Tribulus

Tribulus meningkatkan tahap darah Lutenizing Hormone (LH) yang meningkatkan penghasilan testosteron. Tribulus juga mengendurkan otot licin untuk meningkatkan aliran darah ke dalam tisu erektil di dalam zakar. Hasilnya adalah nafsu seks yang lebih tinggi, ereksi yang mudah, dan kereningan zakar yang maksimum.





Oat

Oat menyebabkan pembebasan Lutenizing Hormone (LH) yang meningkatkan penghasilan testosteron. Ia juga meningkatkan nitrik oksida dan menekan sitokin mudah terbakar di dalam dinding arteri – membawa kepada aliran darah yang lebih banyak ke bahagian zakar. Oat juga dikelaskan sebagai herba nervine yang bermaksud ia melegakan, menenangkan dan memelihara sistem saraf. Hasilnya adalah nafsu seks yang lebih tinggi, ereksi yang lebih baik, dan kawalan ejakulasi yang lebih baik.








SupaSize Pills





HARGA : RM 250 ( 60 Capsule )



Percuma penghantaran Poslaju ke seluruh Semenanjung Malaysia, Sabah & Sarawak.

C.O.D By Hand di Pulau Pinang, Penang, Butterworth, Seberang Perai, Seberang Jaya, Bukit Mertajam

Untuk membeli atau seberang pertanyaan:  


whatsapp sahaja : 019-5490679 ( HAFIZ )


Comments

Popular posts from this blog

FLESHLIGHT ® GIRL COLLECTION. TEAGAN PRESLEY - RM170

Stallion Vavum Pump 11 inch - RM 150

BLUE WIZARD ( UBAT GHAIRAHKAN WANITA ) - RM 70